1. Vietos, į kurias gali būti pristatytos prekės, nurodomos KITAKAVA.LT svetainėje. Jas KITAKAVA.LT gali nustatyti ir keisti savo nuožiūra.
2. Užsakytos prekės Pirkėjui pristatomos per 5-7 darbo dienas
3. KITAKAVA.LT visuomet dės visas pastangas siekdama užtikrinti užsakymo pristatymą trumpiausią objektyviai įmanomą terminą. Visgi KITAKAVA.LT negali užtikrinti, kad visos prekės visuomet bus pristatytos laiku be jokių kliūčių. Todėl KITAKAVA.LT neprisiima jokios atsakomybės už pristatymo vėlavimą, jei vėluojama ne dėl nuo KITAKAVA.LT priklausančių aplinkybių. Pristatymo vėlavimo atveju KITAKAVA.LT susisieks su Pirkėju siekiant suderinti abiem Šalims priimtiną situacijos sprendimą.
4. Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo Pirkėjo tinkamo atsiskaitymo už prekes bei jų pristatymą.
5. Pirkėjas įsipareigoja pats priimti kurjerio pristatomas KITAKAVA.lT prekes tuo adresu, kurį Pirkėjas Platformoje nurodė pristatymo adresu ir tuo metu, kurį Pirkėjas pasirinko užsakymui priimti. KITAKAVA.LT neatsako už netinkamą savo sutartinių įsipareigojimų vykdymą, jei Pirkėjas nurodo netinkamą adresą arba pristatymo metu Pirkėjas nerandamas jo nurodytu adresu.
6. Kurjeris, neradęs Pirkėjo jo nurodytu adresu Pirkėjo pasirinktu pristatymo laiku, turi teisę perduoti pristatomas prekes kitam Pirkėjo nurodytu pristatymo adresu esančiam pilnamečiam asmeniui, ir tai bus laikoma tinkamu KITAKAVA.LT sutartinių įsipareigojimų įvykdymu, o tokio kito asmens patvirtinimas apie prekių perdavimą ir priėmimą bus laikomas tinkamu Pirkėjo patvirtinimu apie perdavimą ir priėmimą.
7. Jei kurjeris neranda Pirkėjo jo nurodytu adresu Pirkėjo pasirinktu pristatymo laiku, ir nėra kito šių Taisyklių ir/ar teisės aktų reikalavimus atitinkančio asmens, kuriam kurjeris galėtų perduoti pristatytas prekes, KITAKAVA.LT laikoma tinkamai įvykdžiusia savo arba Pardavėjo sutartinius įsipareigojimus, o dėl šių produktų atsiėmimo laiko adreso Pirkėjas turi susitarti su KITAKAVA.LT klientų aptarnavimo skyriumi, už nurodytu atveju laiku neatsiimtų prekių kokybę KITAKAVA.LT nebeatsako.
8. 6., 7. punkte nurodytais atvejais KITAKAVA.LT gali saugoti prekes iki pristatymo dienos 22 valandos, informuoti Pirkėją apie jų saugojimo vietos adresą ir sudaryti galimybę Pirkėjui suderintu laiku savo pastangomis ir sąnaudomis tokias prekes atsiimti. Šiuo atveju KITAKAVA.LTneįsipareigoja užtikrinti jokių specialių prekių saugojimo sąlygų, įskaitant specialios aplinkos saugojimui, kuri atitiktų higienos normų ar kitus specialius reikalavimus, ir neprisiima jokios atsakomybės už tokių tinkamai ir laiku užsakymo adresu nepriimtų prekių kokybę (įskaitant, bet neapsiribojant, jų vartojimo savybių, išvaizdos, išsaugojimą, išlikimą tinkamomis naudoti, saugiomis ir pan.).
9. Pirkėjas (ar kitas pristatomas prekes priimantis asmuo) privalo patikrinti kurjerio pristatytas prekes prieš jas priimdamas, ir netvirtinti tinkamo siuntos pristatymo, perdavimo ir priėmimo, jei nustato bet kokius kiekio, kokybės, asortimento ar kitus neatitikimus, prekių ar pakuočių pažeidimus. Patvirtinęs tinkamą prekių perdavimą ir priėmimą, Pirkėjas vėliau neturi teisės reikšti pretenzijų dėl aukščiau nurodytų neatitikimų/pažeidimų.
10. Jei Pirkėjas tikrindamas pristatytą siuntą nustato kiekio, kokybės, asortimento ar kitus neatitikimus, prekių ar pakuočių pažeidimus, Pirkėjas informuoja apie tai prekes pristačiusį kurjerį, ir KITAKAVA.LT el.paštu info@kitakava.lt
11. Netinkamos kokybės, kiekio prekės, prekės, kurios nebuvo užsakytos ar kurių pristatytas kiekis didesnis, nei užsakytasis, grąžinami kurjeriui.
12. Jei Pirkėjui nėra pristatytos jo užsakytos prekės, arba jei užsakytų prekių kokybė netinkama, tokių apmokėtų prekių kaina grąžinama Pirkėjui per 5 darbo dienas, pervedant šią pinigų sumą į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.